Cégünkről

Erns J. Richter

Cégvezető

Karakteres szolgáltatás - Vevői elégedettség

A Richter Premium Hotelservice megbízhatóságot, magas teljesítményt és szakértelmet kínál, immáron 22 éves tapasztalattal.
 
Szolgáltatásunkat mind a megbízó, mind pedig a vendégek értékelik,így az elért sikereket csupán sokéves tapasztalatunkkal, embereink tudásával érhettük el.
 
Richter Premium folyamatmenedzsment
Minőségmenedzsment stratégiánk segít minket a folyamatos fejlődésben, illetve piaci pozíciónk megerősítésében. Munka és folyamatos tervezés jellemez minket.

Előtérben az emberek

Kizárólag a dolgozóinkkal (és a feléjük felé támasztott elvárásokkal) - ld. a szolgáltatásoknál - érhettünk el a hatékonysságot. Eredményeink különösen az érzékeny területeken - ahol a higiénia és a tökéletes megjelenés az elvárás - első osztályúak.
 
Ernst J. Richter
A szállodai higiénia és szolgáltatások szakértője
 

BAP tagsági igazolás