Cégünk alapelvei

Elvek

Mindnyájunknak közös célja van: Ügyfeleink vendégei jól érezzék magukat az adott hotelben, vágyjanak vissza és ajánljanak minket tovább! Ehhez elengedhetetlen a barátságos és vendégszerető légkör megteremtése.

Szolgáltatásunk legfontosabb részeit - mind ügyfél, mind a vendég szempontjából - alkalmazottaink jelentik. Tartós közös sikert a kölcsönös tisztelet és segítség biztosítja. Alkalmazottaink fókusza mindig a vendégre összpontosul. 

A Richter Premium Hotelservice mindig megköveteli az ügyfelek számára nyújtott, magas szintű szolgálatot.
 

Egyenlő bánásmód

Elkötelezettek vagyunk...
Az egyenlő bánásmód törvénye - másnéven az anti-diszkriminációs egyezmény - felé, munkatársainkra vonatkozóan.

Fontos számunkra...
mindennemű nemre, faji, vallási vagy etnikai hovatartozásra, illetve szexuális orientációra vonatkozó megkülönböztetés teljes kizárása.