Minőségmenedzsment

Minőségpolitika

A teljeskörű minőségmenedzsmenttel (TQM) - a vállalati filozófiánk részeként - folyamatosan törekszünk saját magunk és a cég fejlesztésére.
 
Piaci pozíciónkat a legmagasabb fokú szolgáltatás minőséggel szeretnénk kiterjeszteni.

Az általunk nyújtott szolgáltatás minőségét nagyon fontosnak tartjuk versenyképességünk szempontjából.

Ügyfeleink szemében szeretnénk minőségtudatos vállalkozásként megjelenni. Ezért alkottuk meg minőségpolitikánk.
 

Minőségmenedzsment rendszerünk három pilléren nyugszik

1) Az állandó minőség biztosítása minőségpolitikánk folyamatos fenntartásával és továbbfejlesztésével.
 
2) Állandó alkalmazkodás a szervezeti formákhoz, új ismeretekhez és technikai lehetőségekhez.
 
3) Cégünk céljainak tiszta és átlátható definiálása, megbízóink és alkalmazottaink igényeihez igazítva.

Ügyfeleink igényei elsőbbséget élveznek, ezért folyamatos és attraktív ügyfélszolgálatot biztosítunk, szerződéses keretek közé szorítva. Az ügyfeleknek nyújtott minőség és a munkavállalók biztonságérzete közvetlenül azonosítanak bennünket.